Bilanț 2016


S-a dus și 2016. Nici nu știu dacă să mă bucur sau să mă întristez. A fost un an zbuciumat, cu bune, însă și cu foarte multe rele, eufemistic vorbind, altfel ar trebui să înjur prelung și suculent.

Pe plan literar am avut un an bogat și frumos. La doi ani de la debutul meu online am ieșit pe piață cu două volume de povestiri. Primul: „Amețeli postlumice” cu povestiri științifico-fantastice și fantastice, la editura Eurostampa, în colecția Insolit, sub patronajul clubului de literatură SF: Helion. Al doilea: „Fete în roșu și alte povestiri polițiste” cu povestiri polițiste avându-l ca personaj principal pe inspectorul Ovidiu Danelescu. Mulțumesc editurii Tritonic și mai ales lui Bogdan Hrib pentru sprijin și încredere.

Am scris o sumedenie de povestiri SF, fantasy, mystery&thriller, horror și mainstream, dar, mai ales, am început foarte multe. Efortul mi-a fost răsplătit cu o apariție în Gazeta SF, una în Revista de suspans, mai multe în revista Helion online și tipărită, și, cireașa de pe tort, o povestire în revista iocan. Mulțumesc iocan, mulțumesc Marius Chivu!

La îndemnul editorului meu Bogdan Hrib și a celui care-mi este prieten și tutore literar Lucian Dragoș Bogdan, am început să scriu un roman, pe care l-am și terminat acum câteva zile. Desigur, prima mână. Până la publicare mai e drum lung și un Michael Haulică de convins. Romanul e unul fantasy din subgenul urban-fantasy corcit cu un mystery&thriller. Sau pe românește spus: „În care e vorba de un detectiv din Lumea Tenebrelor”. Acțiunea se petrece în Timișoara.

Activitățile din cadrul Clubului Helion au mers mai departe. Sunt vicepreședinte și e greu să spun ce fac în acest rol. Scriptul lipsește și nu-mi rămâne decât să-mi scriu eu unul pe măsura mea. Pe final de an s-a decis ca împreună cu Darius Hupov și Lucian Vasile Szabo, pe post de coordonator, să refacem revista Helion Online. Termenul e scurt și eu încă sunt dator lui Lucian Dragoș Bogdan cu un wikimedia și lui Alex Lamba cu un design nou la Gazeta SF. Cumva le-oi face pe toate.

În 2017 tare mi-ar plăcea să reeditez Amețeli postlumice, cu un alt nume și cu o oarecare schimbare de povestiri, să termin romanul polițist început (avându-l ca personaj principal pe inspectorul Danelescu) și să finalizez un roman SF.

Cum am spus: un an bun. Nu pot decât să sper că 2017 va fi la fel de bun.

Pe plan profesional am avut un an mediocru. Am pierdut un client drag mie și nu am pus nimic în loc. Am fost pălit de anaf. Va trebui să mă mobilizez mult mai bine anul care vine.

Pe plan familial a fost un an greu. A murit tatăl meu de cancer galopant, la nici trei luni după depistare. Ce poate fi mai tragic decât să vezi un om puternic, care acum fluieră vesel, bătând munții Vâlcii, dealurile Buneștiului, și care, peste doar câteva zile, zace în pat cu viața scurgându-i-se nemilos.

Lasă un răspuns

BookReport

Science Fiction • Fantasy • Horror • Mystery & Thriller

Detectivii Apei Pierdute

managementul pierderilor de apa, water loss management

Mihail stories

Tot ceea ce ne putem imagina este real

Culorile din Farfurie

Un site de retete culinare in imagini. Va doresc o vizita placuta!

crimepieces

Sarah Ward, crime author and reviewer

ULTRA FAIR PLAY 2017

ULTRA FAIR PLAY 2017 in 5-6 august, localitatea Stefesti, la 3 km de Slanic PH.

Literaturapetocuri.ro

Literatura pe tocuri

Victoria Blagoe

Mai întâi învață, apoi acționează!

schimbcartisf.wordpress.com/

BLOG DE SCHIMBAT CĂRȚI SFFH

Genesis Unu

Povesti scrise, nu povestite ...

Miloș Dumbraci

povești aspre, verzi, neîmblânzite, prinse-n vise reci, sălbăticite

New East Platform

high-quality analysis of Eastern Europe

C.H.E.R.I.E. - magazindevorbe

pravalia noastra virtuala - Narcisa & Cherie Stoica

Cristina Boncea

01.01.1998

truebrite

May all beings have happy minds.

