O capsulă a timpului


Îi admit fără înconjur pe cei ce (pot) țin(e) un jurnal personal. Am avut și eu câteva tentative, pierdute în timp. Nu doar că le-am întrerupt după câteva zile, dar le-am și pierdut (agendele, fișierele). Ba chiar îmi amintesc plictiseala ce mi-o stârnea ideea că trebuie să scriu câteva rânduri. Despre ce? Pentru cine?

Ce prost am fost. Unele momente trebuie scrise. Pentru tine, fraiere din prezent!

Azi, pe neașteptate, un vechi și bun prieten, Cotzo, mi-a făcut cadou o listă de melodii înregistrate parțial chiar de mine, pe un casetofon vechi, în camera 320 din căminul 8 a Complexului Studențesc din Timișoara. Sigur, meritul nu e al meu, poate doar cel tehnic, meritul e a lui Radu, bunul nostru prieten fost moroșan, fost bănățean, fost coleg de facultate și de cameră, acum canadian. El a recuperat înregistrările și cu migală a reușit să le redea un oarecare aspect muzical măcar, dacă nu și comercial. Dar, mai mult decât atât, a reușit să-mi stârnească amintiri și emoții.

Am lăcrimat, pentru că mi-am adus aminte de cum stăteam cu toții într-un spațiu strâmt, așezați care pe unde puteam, eu, Radu, Cotzo și Pini, precum cei trei mușchetari și D’artagnan. Se cânta la trei chitare, iar eu îi înregistram. Eram înconjurați de sticle de bere, votcă și lichior unguresc de cea mai proastă calitate. Dar… eram fericiți!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Editura PAVCON

Cartea îl face pe Om. Noi facem Cartea!

ZUTV | ZU TV

zutv, distractie, fun, cool

HelloTaste.ro

Descopera pe HelloTaste.ro retete culinare delicioase, sfaturi si trucuri utile de incercat in bucatarie si idei interesante de la chefi celebri si pasionati de gastronomie.

Helion Online

Revista de Arte S.F. si F.

Gazeta SF

Science fiction pe pâine!

Dianthaa Dabbles

in reviewing, cosplay, sewing and others

Beleg

(naučna) fantastika kratka priča aforizam haiku haiga haiku strip

SW

Literary Blog

Galaxia 42

Povestiri science-fiction și fantasy

cărți ce tind spre infinit

"Dintotdeauna fusese preocupat de infinit." (Eugen Cadaru)

ansiblefest.wordpress.com/

Festival de ciencia ficción feminista /// Zientzia-fikzio feministaren jaialdia

SZABLOG

HENRY SZABRANSKI

Solarcide

The home of dark and weird fiction.