Extratereștrii din magazin


Mi se atrage atenția că se așteptă de la mine texte științifico-fantastice, sau măcar fantasy, dacă nu chiar horror 👽 Ce să scriu, ce să scriu? Am fost de dimineață la Lidl și m-am uitat peste tot. Niciun extraterestru, niciun tardis apărând sau dispărând zgomotos, sau dalek care să mă pândească de după rafturi 🤖 Doar o casă automată a clipit roșu spre mine, și asta doar pentru nea Vasi era mai agitat decât de obicei. În rest? Chestii obișnuite, oameni, orci, mirialane, cenușii 🙂 În fine, pe după-amiază m-am întors, de data asta pentru chestii serioase: ciuperci, mandarine, mălai, smântână, brânză, blat de pizza, mozzarella, sare, frișcă, ananas… Și atunci mi-a venit ideea. „Domn Vasi!”, l-am abordat eu pe nea Vasi, „Ce părere aveți despre extratereștrii?”. El făcea ce face de obicei, ajuta pe nepricepuți, adică pe mine, dădăcea pe cei cu două mâini stângi, adică tot pe mine, și bombănea pe cei care se mișcau greu, nicio mirare că tot pe mine 🙂 „Păi, zi și dumneata ceva, nea Vasi, ce părere ai?”. „Eh, părere!”, exclamă el, „Eu știu, domnule!” 🎓 Și asta a fost tot, că a trebuit să pun cardul, să bag pinul, apoi să ies, să vorbesc la telefon, să șofez, să așez produsele în cămară și frigider, să merg să lucrez, să casc, să beau cafea și tot așa până m-a prins seara. Dar nu-i nicio problemă! Mâine merg din nou la Lidl și am să-l întreb ce a vrut să spună și, dacă mă voi întoarce, vă voi informa și pe voi.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Editura PAVCON

Cartea îl face pe Om. Noi facem Cartea!

ZUTV | ZU TV

zutv, distractie, fun, cool

HelloTaste.ro

Descopera pe HelloTaste.ro retete culinare delicioase, sfaturi si trucuri utile de incercat in bucatarie si idei interesante de la chefi celebri si pasionati de gastronomie.

Helion Online

Revista de Arte S.F. si F.

Gazeta SF

Science fiction pe pâine!

Dianthaa Dabbles

in reviewing, cosplay, sewing and others

Beleg

(naučna) fantastika kratka priča aforizam haiku haiga haiku strip

SW

Literary Blog

Galaxia 42

Povestiri science-fiction și fantasy

cărți ce tind spre infinit

"Dintotdeauna fusese preocupat de infinit." (Eugen Cadaru)

ansiblefest.wordpress.com/

Festival de ciencia ficción feminista /// Zientzia-fikzio feministaren jaialdia

SZABLOG

HENRY SZABRANSKI

Solarcide

The home of dark and weird fiction.